maanantai 5. marraskuuta 2012

Samanlaiset


Tämä on minun surukappaleeni. Yksi joka on hieman ylitse muiden. Tänä aamuna kuuntelin kappaletta taas uudestaan ja uudestaan niinkuin aina välillä teen kun ajatukset ovat oikein kovasti pikkusiskossa. Poika kiipesi syliini ja kysyi lauletaanko siinä pikkusiskosta. Poika alkoi miettimään olisiko pikkusisko samanlainen kuin hän? Höyrisikö ja möyrisikö pikkusisko niinkuin hän? ( Meidän sanontamme kun poika hieman riehaantuu) Kyllä varmasti hän vastasi itse. Ja varmasti pikkusisko tykkäisi kovasti hotwheels autoista. Onko pikkusiskon nimi myös Poika? Sanoin ei  pikkusiskolla on oma nimi. Sanoin pojalle, että ethän sinäkään koskaan pikkusiskoa unohda. En unohda, se on minun pikkusisko, vastasi poika.

Tänä aamuna syli on taas kovin tyhjä. Se huutaa pientä syleilyynsä. Toisella polvella poika, se toinen on tyhjä. Siinä olisi ollut pikkusiskon paikka. Siinä on aina pikkusiskon paikka. Minä niin kovasti haluaisin pikkusiskon kotiin.

Suukkoja rakas. Taas yksi päivä edessä ilman sinua. Äiti rakastaa tänään ihan hurjasti.

4 kommenttia:

  1. oletko kuunnellut kappaleen 'prinsessalle'

    VastaaPoista
  2. Ei, ennen en ollut. Nyt olen. Itkin taas kerran silmät päästäni. Kiitos Sinulle vinkistä.

    VastaaPoista
  3. Hei!
    Minäkin olen saanut mielettömästi lohdutusta musiikista. Johanna Kurkelan levy on ollut kovassa käytössä. Ja nyt varsinkin löysin aivan ihanan kappaleen, ja aina kun sen kuulen tulee te rakkaat kohtalontoverit mieleeni se antaa voimaa ja jollakin tavalla yhdistää... Se kappalee antaa minulle kamalasti lohtua. Johanna Kurkelan Ilta saapuikin niin äkkiä. Suosittelen. Aalloilla kanssasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eveliina, Johanna Kurkelalla on niiiiin koskettavia lauluja. Mun sydäntä lähellä on kulta pieni. Mulla on soittolusta pikkusiskon nimellä ja sieltä kuuntelen itkulaulujani uudestaan ja uudestaan. Kyllä se musiikki tuo lohtua, samalla kun itkettää <3

      Poista

Kommenttisi on arvokas, kiitos!